PENGENALAN L'AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM

Friday, August 22, 2014



Salah satu buah yang paling popular dan paling banyak digunakan untuk menghasilkan Stem Cell adalah BUAH EPAL.
Teknologi ini dinamakan sebagai APPLE STEM CELL (SEL STEM EPAL)
Kenapa buah epal?? kenapa bukan buah-buah lain?? Apakah keistimewaan epal dari segi perubatan??
Sebiji buah epal mampu mengatasi masalah penuaan. Agak sukar untuk dipercayai bukan?? tetapi itulah kenyataannya kerana buah epal mengandungi bahan anti-oksidan yang  sangat tinggi. Hasil kajian juga menunjukkan buah epal mampu untuk mencegah penyakit barah. Secara tidak langsung ia boleh menghalang sel badan daripada mengalami kerosakan & mematikan bahan radikal bebas yang berbahaya.
Epal mengandungi elemen kesihatan ohytonutrient yang boleh melambatkan proses pengoksidaan kolestrol yang tidak baik iaitu satu proses yang berepanan dalam pertumbuhan penyakit jantung. Pengambilan sebiji epal atau jusnya setiap hari mampu melambatkan proses penuaan. Sel Stem buah epal mampu memberi kesan positif kepada manusia kerana ianya berupaya untuk memperbaiki tisu dan sel di dalam badan di samping mengalakkan pertumbuhan sel baharu.
Sel kulit manusia mempunyai jangka hayat tertentu, di tambah pula dengan peningkatan umur yang semakin meningkat dan kesan pendedahan kepada persekitaran yang tidak menentu mampu memberi kesan negatif kepada kulit. Secara tidak langsung keadaan itu menyumbang kepada kehilangan regangan kulit, menimbulkan kedutan dan sekali gus mempercepatkan proses penuaan.
Lebih menarik lagi bahawa buah epal sangat kaya dengan fitonutrien, protein dan sel hidup yang panjang, malah ia ada sel tisu malus PhytoCellTec Domestica pada sel stem pokoknya. Sel tisu berkenaan didapati boleh membantu melindungi sel induk kulit manusia daripada unsur yang boleh merosakkan kulit seperti sinaran ultra ungu (UV).
Epal memiliki khasiatnya yang tersendiri dan juga bertindak untuk mencantikkan kulit, sekaligus mampu untuk mengatasi masalah penuaan. Ia juga mengandungi kandungan vitamin C yang tinggi dan berupaya menggalakkan pembentukan tulang, gigi, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat.  Sel stem buah epal mampu mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk memperbqiki epidermis iaitu lapisan luar disamping dapat menggalakkan pembentukan pigment kulit.
Agen diperlukan di seleruh Malaysia
Jue ( 012 9950402)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...