GARA-GARA L'AROME SLIMMING SERUM SELUAR NYARIS LONDEH DEPAN ORANG

Friday, January 16, 2015
Assalamualaikum..

Hi semua...

Selamat Menyambut Tahun Baru 2015 semua...

Dah berhabuk dah blog ni, lama gile tak update apa-apa..sorry..:)

Hari ni saya ada satu cerita yang nak kongsi dengan anda semua, pasal apa ye???

Kalau tengok tajuk entri ni, lain macam je ye...heheheh..tapi excited sangat nak cerita.

Semalam saya kena #cod produk LAROME SLIMMING SERUM di PASIR GUDANG. Untuk 2 set, satu untuk Repeat order dan satu untuk new customer.

Nak di jadikan cerita saya keluar pakai Abaya tapi dalam saya pakai tshirt dan seluar slack. Acctually, seluar ni tak ketat & tak longgar dengan saya, sedang-sedang elok je. Dah lama juga tak pakai seluar ni, jadi semalam saya pakai. Lepas parking kereta saya janji dengan customer nak jumpa depan KFC , tengah-tengah jalan rasa lain macam je...ALAMAKKKK seluar ni nak londehhhh !!!! Cuak kejap, hihihihi..nampak kerusi duduk kejap, selongkar hand bag nak cari pin la...kot-kot ada tersesat dalam hand bag. Ah sudah..!!!! pin tak de pulak..

Pandang ke depan alhamdulillah..ada nampak kedai jual belt..ya allah syukur alhamdulillah...saya bangun berjalan sambil terkepit-kepit, takut seluar londeh..masuk kedai tu, sambar je belt..Rm 9.90, belasah aje lah, nasib baik dalam kedai ada fitting room..fuhhh !! legaaaaa..sangatttt...

Terfikir jugak apasal macam cepat sangat INCH LOSS ni..??? baru teringat dalam 1, 2 MINGGU kebelakangan ni saya KONSISTEN SAPU LAROME SLIMMING SERUM & PAKAI GIRDLE WAKTU SIANG & MALAM SAYA BERBENGKUNG. Saya buka GIRDLE & BENGKUNG bila nak mandi je..memang membantu lah :)







Penangan LAROME SLIMMING SERUM memang hebat !!! anda nak ???




Saya Stokist L'AROME JOHOR BAHRU & PASIR GUDANG.

COD Kg Melayu Majidee, Kg Bendahara, TESCO Tebrau, AEON Tebrau, Plaza Angsana, Giant Taman Suria (Southern City), Larkin Perdana, Pasar Larkin, AEON Permas Jaya, Kip Mart Masai (Pasir Gudang)

CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM 012 9950402
FB : L'arome Johor Bahru
Instagram : @laromejohorbahru


AGEN DIPERLUKAN DISELURUH NEGARA !!!!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...